Contact

Allora Caffè
Pastoor Bloemstraat 82
5345 TP Oss
Tel: 0412 – 484 416
info@alloracaffe.nl

Bezoek ons proeflokaal op afspraak.

Bank, BTW en KvK

BTW nummer : NL8227.74.720.B01
KvK: 50485512
IBAN: NL20 RABO0124801641
Rekeninghouder: Allora Caffè B.V.
BIC: RABONL2U

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Bestellen

Bestellen op onze website gaat heel eenvoudig. Bij alle artikelen staat uitgebreide informatie. Dit kan u helpen bij het maken van een keuze uit ons uitgebreide assortiment. Heeft u een product gevonden dat u graag wilt bestellen, klik dan op “in winkelwagen”. Alle prijzen zijn exclusief Nederlandse BTW. Op de productpagina’s is ook de prijs inclusief BTW vermeld.

Het zoeken van producten kan bovenin de website: “zoek producten” of met behulp van het menu. Binnen de verschillende menu’s kunt u filteren op specifieke kenmerken. Alles gevonden wat u zocht? Klik dan op “mijn winkelwagen” (rechtsboven in het scherm) voor een overzicht van de producten die u heeft gekozen. U kunt nog eenvoudig iets wijzigen of iets verwijderen uit uw winkelwagen.

Als u naar de inhoud van uw winkelwagen gaat, heeft u de mogelijkheid om een kortingscode in te vullen indien u die heeft gekregen. U kunt hier ook alvast kijken hoe hoog de verzendkosten zijn. Bij een subtotaal van € 90,- of hoger betaalt u geen verzendkosten. Bij een lager bedrag betaalt u € 7,25 verzendkosten. Een verzendadres en factuuradres kunt u in de volgende stap van het bestelproces invullen.

Mijn account

Bij het afronden van uw bestelling vult u eenmalig uw factuuradres in. Als particulier hoeft u bij “Bedrijfsnaam” niets in te vullen. Als u wilt profiteren van de voordelen van een online account van deze website, vink dan “Een account aanmaken?” aan. Hier vult u zelf een wachtwoord in. Op deze manier kunt u in het vervolg eenvoudig uw eerdere online bestellingen inzien, herhaalbestellingen plaatsen en uw gegevens beheren.

Om in te loggen klikt u rechts bovenaan op het poppetje. Of klik hier om direct naar de inlogpagina te gaan.

Levering

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen vóór 14.30 uur, versturen wij nog dezelfde dag, mits de producten op voorraad zijn. Dit wordt aangegeven op de productpagina’s. Bij deze producten staat “Vandaag vóór 14.30 uur besteld, morgen in huis”. Dit betreft bijna alle ingrediënten, zoals koffie, thee, suiker en melk. Voor koffiemachines en apparatuur geldt een langere levertijd. Deze producten worden geleverd inclusief installatie, hiervoor maken we een afspraak na bestelling.

Voor onze pakketjes moet u tekenen voor ontvangst. Het pakket wordt 2x aangeboden op het door u aangegeven adres. Is er niemand om het pakket in ontvangst te nemen, dan kunt u het pakket ophalen bij een PostNL afhaalpunt bij u  in de buurt of wordt het pakket door PostNL afgegeven bij uw buren. U kunt ook gebruik maken van PostNL PakjeGemak. Met ruim 2000 afhaallocaties in heel Nederland zit er altijd wel één in de buurt. Klik hier om een PakjeGemak afhaallocatie te zoeken.

We hanteren geen minimum bestelbedrag. Bij Nederlandse bestellingen boven € 90,- brengen we geen verzendkosten in rekening. Voor orders onder € 90,- wordt € 8 in rekening gebracht. Het bedrag van de verzendkosten ziet u bij het afrekenen.

Ruilen & retourneren

Een artikel kunt binnen 14 dagen, zonder opgaaf van reden, retourneren. Deze termijn gaat in op de eerstvolgende dag nadat u het artikel hebt ontvangen. Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier (dit heeft onze voorkeur) of telefonisch, tel. 0412 – 484 416 (werkdagen van 09:00-17:00 uur). U ontvangt altijd een ontvangstbevestiging per e-mail en we zorgen voor een soepele afhandeling. Na herroeping heeft u 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. U heeft dus na ontvangst van de gehele bestelling 14 dagen de tijd om te herroepen en na herroeping nog eens 14 dagen om de producten terug te sturen.

Sluit bij een retourzending (een kopie van) de factuur bij. Retourzendingen zijn voor kosten en risico van de verzender. Vraag daarom op het postagentschap altijd om het Track & Trace nummer. Voor zendingen die op de juiste wijze zijn geretourneerd komt de betalingsverplichting te vervallen of wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, teruggestort. In dat laatste geval is het noodzakelijk dat we uw rekeningnummer hebben. Schrijf dit daarom op de (kopie van de) factuur. Natuurlijk storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding. Indien we binnen 14 dagen uw retour nog niet ontvangen hebben zullen we de betaling opschorten en u om een geldige Track & Trace verzoeken. We verzoeken u nadrukkelijk om het retour(product) deugdelijk te verpakken. Indien het retour(product) schade heeft opgelopen kunnen we dit in rekening brengen.

Uitgezonderd van retourrecht. Voor producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn, heeft u geen recht op herroeping. U kunt deze producten dus niet terug sturen. Dit geldt bijvoorbeeld voor koffie, thee en andere ingrediënten.

Verkeerd product ontvangen?

We gaan heel zorgvuldig te werk, maar natuurlijk kan het voorkomen dat er een keer een fout wordt gemaakt door ons. Heeft u een verkeerd artikel ontvangen, laat ons dit dan weten. U ontvangt van ons binnen 1 werkdag een passende oplossing.

Heeft u zelf het verkeerde artikel besteld? Geen probleem. In de meeste gevallen kunt u het product terugsturen. Stuur een product niet meteen retour. Het pakketje kan zoekraken of misschien kunnen wij aan het pakket niet zien wat de bedoeling is. Neem dus altijd even contact op met ons op.

Heb je een klacht over een product of over onze werkwijze? Laat het ons weten.

Klik hier voor het contactformulier.
Bel ons: 0412 – 484 416

Garantie

Wanneer u iets bij Allora Caffè bestelt, kunt u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is en dat het product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor alle producten die u bij Allora Caffè bestelt, geldt dan ook de wettelijke garantie. Naast de wettelijke garantie geldt vaak ook de fabrieksgarantie. Deze termijn kan oplopen tot meer dan twee jaar. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kunt u deze terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.

Onze garantie-afwikkeling:

  • Standaard 1 jaar garantie op apparatuur voor zakelijk gebruik. Bij afname van onze koffieproducten uitbreidbaar naar gelang.
  • Standaard 2 jaar garantie op apparatuur voor particulier gebruik.
  • Specifieke garantietermijn wordt op productniveau aangegeven.
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop.
  • U heeft recht op een gratis reparatie of een nieuw product.
  • Retourkosten worden niet in rekening gebracht. Uiteraard zijn ook de kosten van verzending naar de leverancier en het terugsturen van het product voor onze rekening. U betaalt in garantiegevallen nooit verzendkosten.
  • Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die u als bedrijf of consument al heeft.
  • De garantie is niet van toepassing op schade als gevolg van onjuist gebruik en schade op onderdelen getroffen door slijtage.

Betalen

iDEAL
iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Nederlandse banken waaronder Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank en SNS. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en makkelijk uw online aankopen betalen. U rekent af in de voor u vertrouwde internet-betaalomgeving van je bank. Om uw bestelling af te rekenen, klikt u in het bestelproces op iDEAL en kiest u voor uw eigen bank. De betaling staat al klaar. U ondertekent zoals u dat gewend bent bij internetbankieren. Het bedrag wordt direct van uw bankrekening afgeschreven.

Zelf overmaken
Bankiert u niet online, dan is zelf overmaken een goede optie. Na plaatsing van de bestelling, maakt het totaalbedrag inclusief BTW over naar IBAN-nummer NL20RABO0124801641 ten name van Allora Caffè. Gebruik uw bestelnummer als betalingsreferentie. Deze gegevens staan ook in de bevestigingsmail van uw bestelling. De betaling ontvangen we graag binnen 5 werkdagen, nadat u de bestelling heeft geplaatst. Zodra wij het bedrag hebben ontvangen, verzenden wij uw bestelling.

Afhalen

Komt u liever zelf uw bestelling afhalen, dan kan dat op werkdagen in Oss (op zaterdag en zondag zijn we gesloten). Zie hieronder onze openingstijden. Zo bespaart u de verzendkosten. Alle ingrediënten hebben we doorgaans op voorraad. Bestellingen die u op deze website plaatst, worden altijd bezorgd. U kunt in het bestelproces nog niet aangeven dat u de bestelling wilt komen afhalen.

Als u er zeker van wilt zijn dat u niet voor een gesloten deur staat, bel ons dan van tevoren op 0412 – 484 416. Dan zetten we uw bestelling klaar en natuurlijk bieden we u graag een heerlijke espresso aan.
U kunt op ons bezoekadres pinnen of contant betalen.

Bezoekadres
Allora Caffè
Pastoor Bloemstraat 82
5345 TP Oss

Openingstijden:

Maandag                  9.00 – 17.00 uur

Dinsdag                    9.00 – 13.00 uur

(*vanaf 13.00 uur op afspraak)

Woensdag               9.00 – 17.00 uur

Donderdag              9.00 – 13.00 uur

(*vanaf 13.00 uur op afspraak)

Vrijdag                      op afspraak